četrtek, 13. december 2018

Obljuba dela dolg ...


... sedaj bi lahko napisala še vsaj 15 različnih stavkov za začetek. Da bi lepo v celofan zavila resnico ... Današnja naloga je ena tistih, ki bi jo najraje prestavila. Ne, ne bom je. Prestavila sem že tišino, Vsega pa tudi ne morem prestavljat. Obljube, pa še najmanj, ali pač?

Zakaj bi napisala vse drugo, kot to kar je iskreno? Ker je današnji dan težek. In ker sem se v začetku meseca odločila, da bom ne glede na svoj Grinch pogled na praznike, v decembru iskala čarobnost. Čisto po svoje. Ker sem v prvem zapisu napisala, da je namen vseh mojih vrstic preprost - da postanem boljša. To je bila ena zadnjih obljub, ki sem jo dala sama sebi. In po vseh prelomljenih obljubah, nimam več kaj razmišljat, da bi prelomila še to.

No ... današnji zapis o obljubah ... OBLJUBIM, DA DOKONČAM ... ko naredim obračun sama s seboj. 
Nadaljevanje tega zapisa sledi ... 

Kaja

Ni komentarjev:

Objavite komentar